Umowy serwisowe, wynajem/dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych.
Umowy serwisowe oraz dzierżawa, gwarantują przede wszystkim szybki czas reakcji serwisowej, a dokładna znajomość historii pracy każdego z urządzeń znacznie ogranicza czas obsługi technicznej w miejscu instalacji urządzenia.
Kontrakty gwarantują pełen pakiet serwisowy, obejmujący dostawę wszystkich materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów, jednostek utrwalania), a także przeglądy i konserwacje okresowe, naprawy sprzętu, oraz stałą pomoc techniczną w razie potrzeby.
W przypadku poważniejszych awarii dostarczane jest urządzenie zastępcze.
Raz w miesiącu Użytkownik otrzymuje fakturę za wykonane kopie/wydruki, zazwyczaj są to koszty na stałym poziomie. Takie rozwiązanie wpływa m.in. na planowanie wydatków w firmie, oraz kontrolę nad kosztami związanymi z utrzymaniem urządzeń.
W porównaniu z tradycyjnym serwisem przedsiębiorstwo Klienta oszczędza na kosztach związanych z koniecznością utrzymania stanu materiałów eksploatacyjnych i ich magazynowaniem, z dodatkowym dojazdem serwisu w celu przeprowadzenia ekspertyzy stanu technicznego urządzenia, recyklingiem urządzeń i tonerów. Dzięki umowie Klient otrzymuje korzystniejszą cenę za świadczone przez serwis usługi.
Zaufało nam wiele przedsiębiorstw zarówno z segmentu mikro jak i dużych, wśród nich – co jest dla nas wysokim wyróżnieniem – znajdują się takie, z którymi współpraca trwa nieprzerwanie od ponad 20 lat.
Autoryzowany partner handlowo-serwisowy
- NASHUATEC
- TOSHIBA